Käes on Poola kohtumise viimased hetked. Või noh, kohtumine juba nagu ongi läbi ja mina isiklikult hakkan kolme tunni pärast kodu poole liikuma. Autoga Poznani ja sealt edasi kirdesse :)

Küll oli uni hommikul magus. No nii väga oleks tahtnud lõunani põõnata. Aga vot ei saanud. Enne kaheksat kooli ees ja tiptip kohalikke legende vaatama.

Siin Lesznos nimelt on üks spordiala mis iga üritusega tõmbab kohe pool linna tühjaks. See on Speedway. Tegemist on siis mootorratastega millel pole pidureid ja mis sõidavad mööda ringi ja kogu aeg vasakule. Leszno meeskond on juba mingi 15 aastat Poola meister. Ja täna oli harukordne võimalus meil kohtuda sõitjatega ja näha rattaid ja kuulata juttu.

Poisid nagu ponksud reas rääkisid kuidas nende eluke läheb ja mis nad teevad, väga huvitav oli, kahju ainult et näidissõitu meile ei tehtud. Aga tunde sai vist kätte küll. Kohalikud jumalused olid huvist meelitatud ja meie neist.

Koolis jätkus päeva algus ettekandega köögi apteegist ja sain teada kuidas ilma Rennieta oma kõrvetisi vaos hoia, eks proovin järgi :)

Seejärel paar laste uurimusettekannet ja läbi nagu saigi. Selleks hetkes oli kaks riiki juba minema tõmmanud ja ka mul oli aeg mõelda, et mis kus millal.

Kõigepealt aga kerge uinak, seejärel poodi ;) härrale sai ka lõpuks midagi leitud. Õnneks või kahjuks olid zlotid otsas ja automaati ei viitsinud otsida, seega säãstsin mingi 25 euri. Vast ei jää hinge peale -oli paar sellist asja mida peaaegi nagu oleks olnud vaja osta :D

*Mille pagana pärast on oma mehele kõige raskem mingit kinki või asja osta, aru ma ei saa. *

Väike jäätis ja kook ja hüvastijätt võõrustajaga ning siin ma olen, mõtlen kas veel suikuda või mitte. Eks näis. Asjad pakitud ja igatsus oma voodi järele hinges.
Järgmine sõit on aprilli alguses Türki - kõige parems meelega läheks rongiga, ehk ehitavad miskit seniks valmis :D

13 tundi bussis, ma juba "niiiiiii" ootan seda :S

Annan pühapäeval teada kas jõudsin koju, seniks varuge joogivett ja küünlaid, teil seal pidi vist tormama hakkama, ma katsun selle meie päikese ja tuulevaikuse kaasa võtta ;)

Comments

Popular posts from this blog