Labas ritas, kuigi hommik on ammu möödas.

Ja kui hommikust rääkida siis käsutati mind bussi jõudes tagasi hotelli riideid vahetama. Kleit hõlstikesega asendus pükste ja salli ja tagiga.

Külm oli, eriti türklaste arvates. Minule sobis aga noh, mis ma põhjamaa ikka teen kui lõunamaa käsib.

Garderoob vahetatud suundus buss Palanga poole. Võrreldes Vilniusega oli sõit nagu silmapilk, kui kümned teetööd välja arvata.

Kohale jõudes oli ilm jumalik, kargus oli kadunud ja mina igatsesin oma kleiti.
Meid ootas merevaigumuuseum. See on vaatepilt, juba asukoht on võrratu ja maja ise ja kogu sisustus ja eksponaadid ja kõik. Seda läheks röövima küll ;) ilmselt koos Mammaga :).

Kuid võrreldes 2011nda lõpuga oli poekene kokku kuivanud ja hinnad kümnekordistunud. No päris tühjade kätega ei päädinud, kuid point jääb samaks - ajad muutuvad.

Pärast museuuumi külastust seadsime sammud sillale, Palanga kuulsamale vaatamisväärsusele. Balti meri nagu Balti meri ikka :D mulle meeldib ja "sillakene" oli ka päris kobe. Kuna aga silla või noh pigem kai või mille iganes lõpp oli suht kaugel suundusin mina koos kolleegidega keha kinnitama.

Kõht täis ja meel hea tuli kohustuslikud suveniiripoekesed läbida ja nii sai bussi ootama istuda. Peenarde viisi meelespealilli, kümned ühe kuni ma ei tea 8 kohalised jalgrattad, sada valikut turumerevaiku jne. Elu on vahel ikka chill kui kõik tegemist vajav meelest läheb.

Poistel tundus ka tore. Kevin R olla jõu ja ilunumbreid harrastanud (nagu kaaslaste videolt näha oli) ning Kevin R sai endale taaskord sinise keele ja hambad, seekord mitte jäätisest vaid joogist. Ja täna juba avastasid mõlemad meie grupi Poola tüdrukuid. P lõi isegi laulu lahti ;)

Palanga sai linnukese kirja ja nii suundusime taas Siauliaisse meie hüvastijätu peole. Seal saime head paremat süüa ja kingikoti ja loooomulikult TANTSIDA.
Jaa, Algimantas  (Hummuli teab;)) oli kohal ja jagas teadmisi, kõik me kolmekesi vihtusime tantsu, üks rohkem kui teine. Kevin P rabas nii noori kui vanu, me Kevin R-iga istusime ja nautisime higistades (õps) vaatepilti.

Ja ei, Algis ei plaani veel kahjuks Eestisse kolimist kuigi ma talle isegi tööd pakkusin. Ma tean ühte kooli mis palkaks ta KOHE :D

Tantsud tantsitud ja tänud tänatud padavai hotelli ja nüüd magama.
Homme kohtume Ristimäel ja siis algab kodutee.
Head ööd!

Comments

Popular posts from this blog